Reklama zewnętrzna. Mądrze wybierz lokalizację i inne porady

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezmiernie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się innowacyjnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Nieszablonowe wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak odmienna z tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jakże zapewnić im wartość, której jeszcze nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.